Сортування

Новини

Lancome – історія успіху

Lancome – відомий косметичний та парфумерний бренд, створений у 1935 році. Його засновник, Арман Птижан, зробив усе можливе, щоб французьке трактування краси та жіночності навчило всесвітнє визнання.

Як все починалося.
До роботи над своєю метою пан Птижан розпочав, коли йому було вже 50 років. Маючи досить вагомий життєвий та діловий досвід, він заснував свою компанію і незабаром презентував перші аромати. 5 парфумів одразу були представлені на Міжнародній виставці у Брюсселі, були відзначені нагородами та високо оцінені публікою. За півроку ці парфуми вже продавалися у 30 країнах світу. Мабуть, стрімкішого зльоту нової парфумерної марки світ ще не бачив. Це справді був успіх, який дав поштовх Птижану впевнено продовжувати обраний шлях.

Чому Lancôme?
Арман Птижан запозичив назву для своєї компанії у старого замку Le Château De Lancosme, розташованого неподалік міста Шатору. Але для засновника було важливо, щоб ім'я його бренду було милозвучним і легко вимовним будь-якою мовою. Тому він спростив оригінальну назву до Lancôme. А троянди, що ростуть, у того самого замку стали головним символом бренду - всю продукцію, як і раніше, прикрашає фірмовий золотистий логотип з обрисами троянди.

Подальший розвиток підприємства.
Через рік після заснування бренд випустив дебютну лінійку продукції з догляду за шкірою – Nutrix. Креми, як і перші аромати, також швидко здобули визнання. До речі, і сьогодні багато коштів з цієї серії мають великий попит.
Наступним кроком у розвитку бренду стала розробка декоративної косметики. Першою була представлена помада з шовковистою текстурою та приємним ароматом, яка швидко перетворилася на улюблений модний аксесуар жінок. А за кілька років компанія випустила і першу туш для вій – Lancômatique, у якій втілилися найвищі стандарти якості.
Кожному випуску передувала велика наукова робота своїх лабораторій Lancôme. На даний момент таких центрів більше 15, і в кожному з них працюють спеціалісти з галузі біофізики, біохімії, дерматології та ін. Lancôme задав стандарти якості багатьом іншим компаніям та втілив у собі справжній французький стиль та шик.

Парфумерія Lancôme
Безперечно, парфумерія є однією з найважливіших сторінок компанії, адже саме вона стала своєрідною відправною точкою безперечного успіху. До речі, в колекціях бренду набагато більше жіночих парфумів, ніж чоловічих. Одним із найвідоміших можна назвати легенду східних ароматів – Trésor. Хвилюючу композицію майстра уклали у витончений флакон ручної роботи у вигляді діаманта з 75 гранями. А для презентації гостей запросили на балет, де головним героєм був принц Trésor. Також серед бестселерів бренду можна виділити Climat, Magie Noire, Poeme та багато інших.
Практично всі духи Lancôme мимоволі асоціюються з вишуканістю, жіночністю, жіночим шармом та чарівністю. Тому не дивно, що вони швидко знаходили і продовжують знаходити відгуки у серцях мільйонів жінок по всьому світу.

Бергамот в парфюмерії

Давайте поговоримо про Бергамот, його корисні властивості і застосування його в парфумерії
Про чай з бергамотом всі чули і через це, багато хто думає, що він – трава. Насправді, Бергамот – це цитрусова рослина, близький родич апельсина, створений завдяки схрещуванню цитрону та апельсина-помаранцю.
Бергамот має особливий аромат. Речовини у його букеті сильні, але відрізняються летючістю. Бергамот використовується парфумерами для надання ароматної композиції свіжих, благородних і бадьорих, цитрусових і трохи пряних нот. Будучи одним із найпопулярніших парфумерних інгредієнтів, ефірна олія бергамота нерідко присутня у багатьох ароматах, причому особливо часто використовується при складанні чоловічих парфумів фужерної та шипрової груп.
Бергамот застосовується для посилення аромату і продовження стійкості.
Колір олії бергамоту - від світло-смарагдової до смарагдово-зеленої, запах - свіжий, шляхетний і легкий, з цитрусовими нотами та легким пряно-бальзамічним відтінком.
Воно дуже популярне в парфумерії і чудово поєднується з кипарисовим, жасминовим і коріандровим маслами!
Доведено сприятливий вплив цього аромату на обмін речовин та нервову систему. Бергамот є антидепресантом, бадьорить, омолоджує організм, заряджає енергією та підвищує мозкову діяльність.
Всі аромати з бергамотом яскраві, шляхетні, елегантні модні, багатогранні, спокусливі та сексуальні! Він передає відчуття емоційності та внутрішнього живого вогню .

Можливо, саме тому нам подобаються такі відомі аромати з нотою бергамота:
Fleur Narcotique Ex Nihilo
Neroli Portofino Tom Ford
Aventus Creed
Bal d´Afrique Byredo
Bergamask Orto Parisi
Nice Bergamote Essential Parfums

Габріель (Коко) Шанель!

Французький модельєр, засновниця модного будинку Chanel. Ікона стилю Коко Шанель не тільки зробила величезний внесок у світ моди, а й здійснила революцію. Більшість її нововведень досі є прикладом ідеального стилю.

У 1921 році Коко Шанель представила нам найвідоміший парфум Chanel №5. Це були перші світі парфуми, що містять у величезній кількості синтетичні речовини та альдегіди, завдяки яким запах був стійкий та тримався дуже довго.

Коли Мерилін Монро запитали, що вона одягає в ліжко, Монро відповіла: «Усього кілька крапель Chanel №5».

Сьогодні Chanel №5 — це вже не просто аромат та парфумерна легенда, це збірний образ жіночності та краси.

Про цей парфум знають навіть ті, хто далекий від світу парфумерії.

Шанель була відома своєю уїдливістю та влучними судженнями. Існують навіть збірки висловлювань, які їй приписуються. Ось лише кілька прикладів:

• Одягніться погано, і запам'ятають сукню. Одягніться бездоганно, і запам'ятають жінку.

• Дехто вважає, що антонім до слова «розкіш» - «злидні». Це не так. Насправді антонім – «вульгарність».

• Завжди одягайтесь так, ніби сьогодні вас чекає зустріч із вашим найгіршим ворогом.

• Я не займаюсь модою. Я – і є мода.

«Духи — це невидимий, зате незабутній, неперевершений модний аксесуар. Він повідомляє про появу жінки і продовжує нагадувати про неї, коли вона пішла ... ».

Змішування ароматів

 Змішування ароматів - дуже захоплююче заняття, яке може захопити вас з першої спроби, але необхідно дотримуватися деяких правил.
 Для вивчення правильного нашарування парфумів фахівці рекомендують починати з тих ароматів, які створені спеціально для таких цілей. Наприклад, до таких композицій належить парфумерна продукція компаній: Jo Malone та Escentric Molecules, Serge Lutens.
 Англомовні поціновувачі парфумерії навіть використовують для змішування різних ароматів певний термін – «layering» - слоїння або нашаровування. Цей спосіб має на увазі не просто змішування двох парфумів в одному флаконі, а одночасне нанесення на шкіру відразу декількох різних композицій.
  Ось кілька рекомендацій щодо нашарування ароматів:
✔️ Цитрусові акорди підходять практично до всіх інших нот. Головне спочатку нанести на шкіру насичений аромат і потім цитрусовий;
✔️ слід вибирати такі духи, які мають якісь загальні інгредієнти, наприклад, акценти троянди, ванільну базу і тд.
✔️ композиції можуть бути різних концентрацій; відмінно поєднуються між собою складні та прості парфуми;
✔️ не потрібно змішувати більше трьох різних ароматів;
✔️ не варто наносити парфуми на шкіру одночасно, спочатку необхідно збризнути якусь частину тіла складною композицією і через деякий час, коли насичений аромат злегка вивітриться, можна наносити більш простий варіант;
✔️ зазвичай збризкуються різні частини тіла або один парфум збризкується на тіло, а другий-на одяг;
✔️ не варто експериментувати з тими ароматами, в яких є морські ноти.
 Правила поєднання:
- Ваніль доповнює будь-який аромат - можна використовувати у всіх фірмах.
- Цитрусові найкраще поєднуються з амброю, квітковими та бурштиновими нотами.
- Морські композиції доповнюють трав'янисті та деревні ноти.
- Квіткові аромати комбінуються з усіма, але особливо вдало поєднуються із фруктовими, деревними пряними чи східними нотами.

А Ви намагалися змішувати кілька ароматів?

Правила вибору аромату для різних сезонів та часу доби.

Парфумерія - це не лише засіб для надання приємного запаху, але й спосіб вираження своєї індивідуальності та настрою. Однак, при виборі аромату необхідно враховувати не лише свої переваги, але й пору року та доби. У цьому пості ми розповімо про правила вибору парфумерії для різних сезонів та часу доби.

Весна
Навесні краще вибирати свіжі та легкі аромати, які нагадують про квітучу природу. Хорошим вибором буде парфумерія з нотами цитрусових, зелених трав та квітів. Наприклад, аромати з нотами лайма, бергамоту, мандарину, жасмину та конвалії будуть відмінним вибором для весняного сезону.

Літо
Влітку краще вибирати свіжі, прохолодні та легкі аромати, які не тиснуть у спеку. Хорошим вибором будуть аромати з нотами морської солі, фруктів та квітів. Наприклад, аромати з нотами груші, кавуна, кокосу, лаванди та м'яти будуть чудовим вибором для літнього сезону.

Осінь
Восени краще вибирати теплі та насичені аромати, які нагадують про теплі кольори осені. Хорошим вибором будуть аромати з нотами деревини, прянощів та фруктів. Наприклад, аромати з нотами кедра, кориці, яблука, груші та ванілі будуть чудовим вибором для осіннього сезону.

Зима
Взимку краще вибирати теплі та насичені аромати, які нагадують про зимові свята. Хорошим вибором будуть аромати з нотами ванілі, шоколаду, мускусу та спецій. Наприклад, аромати з нотами кориці, імбиру, ванілі, шоколаду та карамелі будуть чудовим вибором для зимового сезону.

Час доби
Також під час вибору парфумерії необхідно враховувати час доби. Вдень краще вибирати свіжі та легкі аромати, а ввечері – більш насичені та теплі аромати.

Правильно підібрана парфумерія допоможе створити потрібний настрій та підкреслити індивідуальність.

Що таке фужерні парфуми та як вони пахнуть?

Назва ця з'явилася після того, як імператриця Євгенія, дружина Наполеона III, отримала до Дня свого народження, від придворного парфумера шикарний подарунок - новий аромат парфумів, під гучною назвою «Королівська папороть». У перекладі з французької «фужерний" дослівно - «папоротевий». Але якщо чесно, фужерні та папоротеві ноти не мають прямого зв'язку, лише легенда, що зародилася наприкінці 19 століття.

Як пахнуть фужерні парфуми?

Незвичайні духи пахли лавандою, дубовим мохом та бергамотом. «Королівська папороть» настільки полюбилася монаршим особам, що французи охрестили цю прохолодну рослинну суміш «la fougere», що в перекладі папороть.

Фужерні аромати - аромати з гіркувато-трав'янистим, густим, темно-зеленим ухилом .
Дуже часто порівнюють із запахом лісу після дощу.
Свіжо-скошеним сіном.
Трава з крапель роси.
І літнього повітря перед грозою, що насувається.
Це свіжий і злегка терпкий аромат із гіркуватістю.

Фужерні аромати - викликають відчуття свіжості та чистоти, бадьорять і тонізують, налаштовують на позитивний лад. В основі зазвичай лежать деревні та цитрусові ноти, що часто перегукуються з нотами моху, лаванди та бергамоту. Традиційно структура фужерного аромату це серцеві ноти лаванда + герань і кумарин / мускус + мох в шлейфі.

Наприклад:
- Amabile Xerjoff
- Allure Homme Sport Cologne
- Aqua Allegoria Anisia Bella Guerlain
- 4. Montabaco Intensivo Ormonde Jayne

На закінчення додамо, що фужерними ароматами називається парфумерна група, яка відрізняється легким, свіжим та повітряним звучанням.

У вашій колекції ароматів є фужерні парфуми?

Для чого потрібні парні аромати?

Не секрет, що поділ на чоловічий і жіночий у парфумерії вельми умовний. Тим не менш, коли з'являється аромат з однією і тією ж назвою в чоловічій та жіночій версії, то чоловіки купують варіант Pour Homme, а жінки Pour Femme. Похід у парфумерний магазин стає своєрідною прелюдією до романтичного побачення. Гендерний поділ у парфумерії обумовлений культурними стереотипами, пов'язаними з тими чи іншими ароматами. З початку ХХ століття цей прийом допомагає маркам успішніше продавати свої роботи, а клієнтам, які «сумніваються», — швидше визначитися з уподобаннями.

До середини XX століття аромати не поділяли на чоловічі та жіночі. Усі вони, як це заведено зараз говорити, були гендерно нейтральними, оскільки у поділі не було соціальної необхідності. Хоча деякі історики небезпідставно називають початком градації перше десятиліття ХХ століття: Voilette de Madame та Mouchoir de Monsieur — обидва від Guerlain — вийшли у 1901 та 1904 роках. Всю нову історію парфумерії варто розглядати через призму маркетингу. Він заснований на стереотипах про мужність і жіночність, і власне сексуальність. Зараз при плануванні випуску нових ароматів бренди зазвичай орієнтуються на ту частину аудиторії, яку йому треба залучити. Чоловікам продають мужність, спортивність, привабливість у жінок. Жінкам — спокуса, бажання та ідею, що аромат зробить її чарівною. Деревні, хвойні, зелені, фужерні, акватичні композиції часто адресують чоловікам, тоді як квіткові, гурманські та фруктові – жінкам.

У 2009 році вчені Мануель Зарзо та Девід Т. Стентон провели власне дослідження. Працюючи з 820 ароматами, вони склали таблицю найбільш популярних парфумерних нот і виявили, що 42% "жіночих" запахів були квітковими (оцінили їх чоловіків набрався всього 1%), а 15% "чоловічих" запахів - деревними (жінок серед їхніх шанувальників виявилося тільки 2%). Люкс та преміум бренди, пропонуючи своїй аудиторії парні аромати, отримують неймовірну вигоду. По-перше, гендерно поділені аромати, як показав досвід, краще продаються. По-друге, парфумерний дует з однієї серії, об'єднаний загальним дизайном і концепцією, матимуть популярність у пар. По-третє, у маркетингових кампаніях пропонується своєрідний ольфакторний family look, а в прес-релізах — образи "другої половини" та неймовірного кохання.

Аромати для знаків зодіаку. Частина 2

Терези

Миролюбні та в міру кокетливі скромні романтики використовують парфуми з мистецтвом чарівника, перетворюючи будь-який аромат на магію. Головне, щоб парфум відповідав сезону, певному випадку або настрою. У будь-якому випадку це повинні бути елегантні запахи з легким квітковим ароматом.
Парфуми для жінки-терези: Chiffon Sorbet, Escаdа Dаlissime, Booster, Cооl Wаtеr Wоmаn, Kеnzo pour homе, Dynастіє Маріна De Bourbon.
Парфуми для чоловіків-терези: Black Seans, Declaration, Hugo, Boss Elements.

Скорпіон

Добродушні та рішучі, відкриті та емоційні представники цього Зодіаку оцінять композиції з легкими нотками мускусу. А коли підбадьорлива мускусна композиція набридне, її можна з упевненістю замінити на парфум із квітковим букетом, де є хризантема, герань, жимолість і навіть евкаліпт.
Парфуми для жінки-скорпіона: Eаu d`lvоire oт Bаlmаin, Contradiction, Vanеssa, Opium, Sаmsаrа.
Парфуми для чоловіка-скорпіона: Dun L’Eua D’Issey, Eternity, Tommy.

Стрілець

Активному, мудрому, товариському, сміливому та невтомному оптимісту Стрільцю підходять усі ароматні композиції: від запашних квіткових до цитрусових. Цитрон, кориця, шафран і карі підкреслять його «вогненну» натуру, а дика кульбаба, верес, гвоздика та троянданайкращий вибір парфумів з квітковими нотами.
Парфуми для жінки-стрільця: Time for pеace от Kenzo, Gabriela Sabatini, Hugo Deep Red, Ultraviolet, S.Jасоmо, Rush Gucci.
Парфуми для чоловіка-стрільця: Dolce & Gabbana, Escape, Bulgari.

Козеріг

Терплячість, відданість і чуттєвість, що ретельно приховується за стриманістю, вимагає від Козерогів виявити свою справжню натуру в теплих деревних композиціях, заснованих на сандаловому дереві. Трохи терпкі та запашні, з глибоким шлейфом підкреслять кохання Козерогів у класиці та традиціях, а можливість вибирати різні парфуми з цими нотками пом'якшувати консерватизм Козерогів.
Парфуми для жінки-Козерога: Dolce Una, Roссo Barosso, Silver, Osean Dreаm, Orgаnza, Gucci, Safari від Ralph Lauren), Pretty Nina.
Парфуми для чоловіка-козерога: Green Jens, Havana, Hugo.

Водолій

Непередбачуваність та незалежність, чесність та дружелюбність – основні риси характеру цього знака Зодіаку. Тому про це має красномовно говорити і парфум, в якому обов'язкова легкість, природність та свіжість. Аромати для Водоліїв містять акорди сандалового дерева, фруктів, флерондаж та герань.
Парфуми для жінки-водолію: Oh Lala, Kenzo Le Monde, Givenchy Oblique, Santos Cartier, XS Paco Rabanne.
Парфуми для чоловіка-водолію: Roma Uom, Polo Sport, Kenzo, Opium.

Риби

Чуттєвих, тому вразливих, творчих та відкритих представників астрологічної водної стихії мають оточувати лише квіткові аромати, у яких є сарсапарель та ваніль. З такими композиціями на основі лілій, гарденій, нарцисів, фіалок та орхідей хочеться парити та мріяти без оглядки!
Парфуми для жінки-риби: Nuagе №15, Ozone, Tоm Fоrd Black Оrchid, Cerutti Imagiе.
Парфуми для чоловіка-риби: Minotaure, One Man Show, Fahrenheit.

Прислухатися до порад астрологів чи ні – особиста справа кожного. Але безперечна користь в ароматному гороскопі є: тепер можна вибрати парфуми на подарунок, знаючи знак Зодіаку.

Аромати для знаків зодіаку. Частина 1

Чи замислювалися ви колись, чому один і той же парфум на різних людях пахне по-різному? Вчені пояснюють це індивідуальною фізіологією, а астрологи впевнені – вся річ у зірках, вірніше, знаках Зодіаку.

Овен

Відрізняється зухвалим, імпульсивним, енергійним характером, пристрастю та впевненістю у собі. Тому основні ноти у парфумі – це свіжий цитрус у поєднанні з квітковими композиціями (американської троянди, жасмину, жимолості, доповнені імбиром та деревною сосною). Адже саме цитрусові аромати стимулюють почуття, а відчуття роблять сильнішими та активують роботу мозку, надаючи сили та впевненості.
Парфуми для жінки - овен: Chanel Allure, Chic Carolina Herrera, Magic Noire, Hypnosе Lancomе, Boss Femme, Byzancе від Rochas або Gucci Rush.
Парфуми для чоловіка-овна: Green Jens, One Men Show M. Jordan, Kenzo.

Телець

Людям цього знака Зодіаку притаманні такі якості, як надійність, терплячість, чесність, впевненість і вірність з часткою експресивності в задерикуватому характері. Саме такі якості уособлюють ароматні композиції, де є запах квітучої троянди, який органічно доповнюють легка пряність спецій і сандалове дерево. Як варіант – парфуми на мускусній основі, де є солодкий персик, ніжний гіацинт та ароматна фіалка.
Парфуми для жінки-тільця: Amarige Givenchy, Guy Laroche, The One від Dolce & Gabbana, Madam Rochas.
Парфуми для чоловіка-тільця: Hugo, Egoist, Yatagan, Fahrenhei

Близнюки

Дотепність і невимушеність у спілкуванні, активність і бажання бути в центрі увагице властиво повітряним Близнюкам. Тому їх ароматиенергійні та легкі, у яких є ноти рожевого грейпфрута. Але також невгамовним натурам можна звернути увагу на композиції з конвалією та фіалкою, які налаштують на хвилю релаксу.
Парфуми для жінки-близнюка: Amarige від Givenchy, 1881-Cerruti, Parfum D`Ete та L'Eua Par від Кеnzo, Lacoste Тоuch of Pink.
Парфуми для чоловіка-близнюка: What About Adam, Aqua Digio, Versus, Blue Jens.

Рак

Творча і турботлива натура Раків вимагає ароматів, що повною мірою передають їхню романтичність і чуттєвість. Це здатні зробити ноти білих квітів, але не якихось, а бузків, троянд, жасмину, гарденії та жимолості. Але парфуми йдуть на сміливіші експерименти, ніби закликаючи Раков проявити себе у всій красі і додати в ароматний шлейф морські нотки свіжості.
Парфуми для жінки-раку: 212 Herrera, Aqua Digio, D&G Feminine, Flowеr та Summer від Kеnzо, Ninа Ricci, Escape, Chlоe Narcisse.
Парфуми для чоловіка-раку: Joop / Read, Cool Water, 1881 Cerruti, Pleasures.

Лев

Волелюбність, впевненість у собі, пристрасність і амбітність – риси справжніх королів, яким потрібні королівські аромати. Аромати, які будуть притягувати захоплені погляди та звертати на себе увагу інших. І неважливо, який акорд буде ведучим – деревний чи фруктовий, головне, щоб він був сміливий, зухвалий, яскравий, але водночас теплий та глибокий.
Парфуми для жінки-лева: Donna Karan For Woman TO GO, Miss Dior, Gucci Envy Wo, Serpentine, Lancome Connexion, Dior Addict.
Парфуми для чоловіка-лева: Polo Sport, Zino Davidoff, Havana, Romo Uomo.

Діва

Сором'язливі. Практичні та надійні перфекціоністи у всьому. Тому до ароматів висувають особливі вимоги. Але із задоволенням вибирають ванільні композиції, які підкреслюють ніжність та милу натуру Дів. Урізноманітнити «ванільний образ» допоможуть нотки запашного ветивера з яскраво вираженою цитрусовою основою та запашна лаванда з конвалією.
Парфуми для жінки-діви: Coco Madеm Оisеllе, Armand Basi Femme, Azure Soleil (Estee Lauder), Anais Anais, Liliаs Sexy Night Cologne.
Парфуми для чоловіка-діви: One, Angel, Jazz!, Sculpture.

Продовження у наступних статтях...

Давайте поговоримо про бренд парфумерії Escentric Molecules.

Бренд Escentric Molecules був заснований у 2006 році, засновником його став німецький парфумер Геза Шоєн. Він поставив собі за мету розвінчати стереотипи щодо використання штучних компонентів у парфумерії. Він знав, що більшість людей вважають аромати з альдегідами та замінниками натуральних інгредієнтів поганими, нестійкими, дешевими. І йому хотілося боротися з цим, показавши на своєму прикладі, що парфум, створений виключно завдяки хімічним компонентам, також має право на існування. Більше того, такий парфум може стати одним із найкращих і стати в один ряд із дорогими флаконами, в яких використані натуральні олії, за принципом східних парфумів.

Колекція ароматів у бренду невелика. Аромати випускаються парами, під одним номером, наприклад, найпершими стали Escentric 01 і Molecule 01. Головною "фішкою" у парфумах цього бренду є те, що парфум створюється навколо одного хімічного інгредієнта. В ароматах під назвою Molecule у складі лише спирт та хімічний компонент, у випадку з номером 01 це Iso E Super. А Escentric - це вже суміш компонентів - до головного інгредієнта додаються інші ноти, і аромат починає грати по-іншому.

Ох, скільки ж шуму наробили ці "молекули", скільки легенд ходить навколо цих парфумів. Це аромати, які зібрали досить велику аудиторію навколо себе, породили безліч захоплених відгуків і в той же час зібрали навколо себе багато хейту. Їх то люблять, то ненавидять, то не розуміють, то абсолютно не відчувають запаху і кажуть, що це взагалі не парфум, а не зрозуміло що. Ходили чутки що це парфум афродизіак з феромонами, що він готовий "звести з розуму" абсолютно кожного, і огорнути своїми чарами будь-кого, але це не так панове, грубо кажучи це звичайна парфумерія, просто зі своєю родзинкою. Все таки Геза Шоєн зміг створити аромати, які стали супер-популярними, і змогли увірватися на ринок, і можливо, навіть підірвати його.

А як ви ставитеся до "молекул"?

Найкращі чоловічі аромати – мега-хіти на всі часи.

Дорогі чоловіки – увага. Ми зібрали для вас в одному сеті «ЧОЛОВІЧІ МЕГА-ХІТИ» десять найкласніших, стильних, приголомшливих ароматів! Це парфуми, перевірені часом. Духи, які не побоїмося цих слів, повинні бути у кожного. І якщо ви ще не куштували якийсь із запропонованих ароматів, ми просто по-доброму вам заздримо. У вас є можливість торкнутися чогось по-справжньому легендарного.

1. Allure Homme Sport Chanel. Випущений у 2004 році, група дерев'яні, пряні. Розкішний, сексуальний, енергійний аромат для респектабельного, стильного, впевненого в собі чоловіка, який уже досяг певного статусу в житті та розставив свої пріоритети. Парфум Chanel Allure Homme Sport буде доречний у будь-якій обстановці, він вміло підкреслить внутрішню силу свого власника, його безперечну чарівність та яскраву індивідуальність. Переклад: альдегіди, апельсин, мандарин, морські ноти, перець, неролі, білий кедр, боби тонка, амбра, ваніль, ветивер, мускус та елемі.

2. Man Eau Fraiche Versace. Випущений у 2006 році, група дерев'яна, водяна. Аромат – бестселер із розряду універсальної класики на всі часи. Будь-якої пори року, за будь-яких обставин парфум Versace Man Eau Fraiche проявить себе найкращим чином. Він буде доречний і в офісі, і на зустрічі з друзями та на побаченні з прекрасною дамою. Освіжаючий та привабливий аромат збере масу компліментів і виділить свого власника з натовпу. Переклад: бергамот, палісандр, кардамон, цитрусові ноти, карамбола, тархун, шавлія, білий кедр, перець, амбра, шафран, мускус, деревні акорди та сикомор.

3. Terre D'Hermes. Випущений у 2006 році, група дерев'яні. Неймовірно сексуальний і привабливий, привабливий і компліментарний, елегантний аромат, що дорого звучить, на всі випадки життя. Парфум, який ніколи не втратить своєї актуальності і буде вірою та правдою служити вам не один рік. Він універсальний, всесезонний і діє на прекрасну підлогу як магніт. Аромат Terre d'Hermes поєднується з будь-яким стилем одягу та за будь-яких обставин вигідно доповнить образ, роблячи його більш привабливим і гармонійним, тим самим надаючи впевненості своєму власнику. Переклад: грейпфрут, апельсин, рожевий перець, чорний перець, герань, пеларгонія, бензоїн, ветивер, білий кедр та пачулі.

4. Encre Noire Lalique. Випущений у 2006 році, група фужерні, дерев'яні. Рішучий, багатогранний, неймовірно елегантний та мужній аромат. Класика на всі часи. Парфум Lalique Encre Noire з перших хвилин знайомства підкорює глибиною та чуттєвістю звучання. Він прикрасить образ впевненого в собі, благородного джентльмена, який хоч і стежить за модними новинками, але все ж таки віддає перевагу якості, перевіреній часом. Він цінує гармонію і усамітнення, а порожнім розмовам воліє роздуми про вічні, неминучі цінності. Переклад: кипарис, ветивер, кашмеран та мускус.

5. 1 Million Paco Rabanne. Випущений у 2008 році, група дерев'яна, пряна. Розкішний, спокусливий, шикарний аромат, який западає в душу з першого вдиху. Парфум Paco Rabanne 1 Million здатний прикрасити продуманий до дрібниць образ яскравого, харизматичного, чуттєвого чоловіка, який обожнює ризик і прагне бути першим у всьому. Переклад: грейпфрут, м'ята, мандарин, троянда, кориця, спеції, шкіра, ноти, амбра і пачулі.

6. Spicebomb Viktor&Rolf. Випущений у 2012 році, гурт дерев'яний, пряний. Рішучий аромат, що інтригує, є просто рекордсменом за кількістю компліментів. З цими духами вас точно помітять! Парфум Viktor&Rolf Spicebomb чудово проявляє себе в холодну пору року, особливо прекрасний він восени та ранньою весною, але може бути доречний і прохолодним літнім вечором. Звучить дорого і зможе «витягнути» будь-який образ, роблячи його стильнішим і соліднішим. Переклад: бергамот, грейпфрут, рожевий перець, елемі, шафран, кориця, червоний стручковий перець, ветивер, тютюн та шкіра.

7. La Nuit de l`Homme Yves Saint Laurent. Випущений у 2009 році, група дерев'яна, пряна. Приваблюючий, гіпнотичний, неймовірно сексуальний аромат Yves Saint Laurent La Nuit de l`Homme прикрасить образ зухвалого, харизматичного, брутального чоловіка. Наш герой сповнений стриманої пристрасті, впевнений у собі та не терпить конкуренції. В його очах легко прочитати виклик та прагнення до завоювання. Він повинен бути переможцем у всьому - підкорюючи вершини кар'єрних сходів або спокушаючи прекрасну даму. Переклад: кардамон, бергамот, кедр, лаванда, ветивер і кмин.

8. Fahrenheit Christian Dior. Випущений у 1988 році, група деревна, квітково-мускусна. Легендарний аромат для успішного чоловіка, що відбувся. Ідеальна стійкість та чудовий шлейф роблять парфум Dior Fahrenheit просто незамінним атрибутом як для ділових зустрічей, так і для романтичного побачення. Переклад: лаванда, мандарин, глід, мускатний горіх, білий кедр, бергамот, ромашка, цитрусові ноти, мускатний горіх, жимолість, гвоздика квітка, сандал, лист фіалки, жасмин, конвалія, шкіра, боби тонка, амбра, пачулі, мускус та ветивер.

9. Aventus Creed. Випущений у 2010 році, група шипрові, фруктові. Ароматна досконалість у флаконі. Елегантний, неординарний парфум Creed Aventus, що запам'ятовується, створений для стильних сучасних чоловіків, які йдуть в ногу з часом і не мислять свого життя без руху вперед. Переклад: бергамот, чорна смородина, ананас, зелене яблуко, береза, пачулі, троянда, жасмин, дубовий мох, ваніль, сіра амбра та мускус.

10. Le Male Jean Paul Gaultier. Випущений у 1995 році, група дерев'яні, фужерні. Стильний, неординарний аромат привертає увагу і збирає компліменти. Парфуми Jean Paul Gaultier Le Male створені для креативних, харизматичних чоловіків, які люблять епатувати оточуючих і не хочуть бути частиною натовпу. Переклад: м'ята, полин, лаванда, бергамот, кардамон, кмин, апельсиновий колір, кориця, сандал, боби тонка, амбра, ваніль та білий кедр.

Поговоримо про шипрові аромати.

У 1917 році парфумер і підприємець Франсуа Коті створює легендарний аромат Coty Chypre, саме цей аромат прийнято вважати родоначальником шипрового напрямку, хоча він далеко не перший. 1909 року французький будинок Guerlain випустив аромат під назвою Chypre de Paris, а в 1912 році з'явився Chypre d'Orsay. Але, як є – так є, саме аромат Коти породив цілий напрямок. Chypre з французької - Кіпр, саме на цьому острові збирали в той час дубовий мох, який і є головним компонентом у шипрових ароматах.

Основа шипрових ароматів залишається практично незмінною вже протягом ста років. Найчастіше до складу класичного в шипрі входять:

  • Дубовий мох.
  • Цитрусові олії, найчастіше бергамот.
  • Мускус.
  • Ноти деревини: ладанник, ветивер, сандал, пачулі.
  • Квіткові олії: троянда, жасмин.

Взагалі шипровий акорд досить гнучкий: посилюючи окремі компоненти, можна досягти найширшого розмаїття результатів. Основна конструкція може бути доповнена практично будь-якою паралельною темою: наприклад, додаючи до цитрусового комплексу гальбанум або інші зелені матеріали, отримаємо зелений шипр, аналогічним чином роблять дерев'яні, альдегідні, фрукти, шкіряні, анімалістичні і всякі інші.

Шипрові аромати – це строгий стиль одягу, строгість у флаконі. Якщо проводити паралель із напоями, то шипр це шампанське брют. Втім, у малих дозах шипр добре сидить при джинсах та сорочці прохолодним осіннім вечором.

Фужерні аромати.

Термін «фужерний» походить від французького слова fougère, що означає «папоротьковий». Дивно, але папороті аромату в фужерних ароматах немає, хоча б тому що ця рослина і не має яскраво вираженого запаху. Просто папороть уособлює свіжість зелені прохолодного лісу.

Для цієї групи ароматів характерні ноти фужерної групи: лаванда, кумарин, саліцилати та дубовий мох. Такі композиції переливаються запахами рослинної природи: лісів, лук, трав після дощу, вологим мохом, навіть трохи землістим відтінком і огортає приємною прохолодою. Так, наприклад, фужерний парфум може мати східний відтінок, квітково-повітряну свіжість, рослинно-трав'янисті ноти, бути пряно-деревними або володіти позитивним цитрусовим початком.

Слід зазначити, що фужерні ноти є композицією різних компонентів, що народжують гармонію тонких і свіжих ароматів, тобто базу. Тому він відмінно вплітається в багато інших композицій і може поєднуватися практично з будь-яким компонентом.

А у вас є фужерні аромати?)

 

Аромати Marc-Antoine Barrois

Marc-Antoine Barrois - французький дизайнер, що створює одяг, в нього переважає строгий крій. Що взагалі-то вже є чіткою рисою так званого «ДНК» бренду. Першим результатом творчого тандему парфумера та модного дизайнера став аромат B683.

У В683 шкіряний, прохолодно фіалковий, металевий аккорд зустрічається та контрастує з нотами червоного перцю Чілі та теплою спецією шафрану, що дає ефект гіркого шоколаду з перцем, безшовно поєднуючи в собі солонувато-смолисті відтінки бурштину, димності та благородних зелених пачулі. Саме так пахне В683: складно, рафіновано та естетично.

Після вдалого запуску першого аромату, тандем Квентіна Біша та Марк-Антуана Барруа продовжив роботу над унікальними ароматами, і трохи згодом на світ зʼявився бестселер, який вже третій рік поспіль бʼє рекорди по всьому світу. Ganymede - другий та молодший брат В683, який володіє багатьма спільними з ним рисами, насамперед яскраво вираженою нотою фіалкового листа та особливим шкіряним відтінком, ближче до мʼякої замші. Його можна вважати практично фланкером першого видання, проте насправді він найбільш індивідуальний з усіх робіт бренду.

Його велика популярність трапилась не тільки завдяки технічним характеристикам, бо він може існувати вічно на вашому одязі та дивувати шлейфом свого володаря ще декілька днів після нанесення. Його полюбляють за те, що кожен знаходить в ньому щось своє.

Хтось каже, що так пахне салон нової машини. Комусь аромат нагадує відпочинок на Мальдівських островах, солона вода, теплий пісочок та тропічні квіти. Комусь пахне найрозкішнішими бутіками Парижа, а дехто дійсно може поринути у цю космічну атмосферу та телепортуватися на іншу планету де солоний вітер здуває вас з ніг. Ganymede - це складний та потужний парфум на всі часи. Якщо вам потрібен безпечний аромат, який пахне розкішно, елегантно та водночас сексуально, він може бути ідеальним вибором.

Третій аромат бренду - це новий погляд на В683, який носить назву B683 Extrait. У формі extrait він став набагато більш насиченим, перетворившись на справжню «пачулеву шкіру». Поміщені на цю неймовірну базу, інші ноти набувають майже відчутної хтивості. Перець і кумін, що пронизують всю композицію, резонують один з одним та іншими акордами.

Дорогоцінний матеріал удове дерево, робить аромат щільнішим, а ваніль додає сяйва і згладжує гострі кути. B683 Extrait немов зливається зі своїм носієм, буквально стаючи його другою шкірою, але позначаючи свою незриму присутність.

Факти про парфумерію

 - Спека притуплює аромат, а вологість навпаки – посилює. Майте це на увазі і ви ніколи не дратуватимете оточуючих надмірно сильним запахом улюблених духів.

- Багато хто не знає, як правильно користуватися духами або туалетною водою так, щоб аромат тримався довше.

Улюблені парфуми будуть з вами цілий день, якщо розпорошити парфуми на волосся, а не на шкіру. Шкіра голови масляниста і "триматиме" аромат значно довше. Також запах буде поширюватися сильніше через те, що голова постійно рухається. 

- Які духи вибрати для ділової зустрічі чи постійного використання на роботі? Для офісу більше доречні будуть аромати цитрусу та свіжої зелені. Вони нададуть іміджу динамічності та допоможуть сформувати імідж енергійної людини.

При спілкуванні з діловими партнерами та колегами намагайтеся, у свою чергу уникати квіткових нот, що входять до солодких ароматичних композицій. Вони надто чуттєві, а це - не те, що необхідно для робочого спілкування.

- Як підготуватися до співбесіди? Який аромат вибрати, щоб справити гарне враження на роботодавця? Для співбесіди використовуйте парфумерну воду.

Парфумерна вода дозволяє залишити по собі шлейф "нюхової пам'яті". Ви запам'ятаєтеся співрозмовнику з позитивного боку.

️І пам'ятайте, що ніколи не варто наносити занадто багато парфумерії - оточуючим вас людям це зазвичай не подобається.

Поради щодо вибору парфуму.

Напевно, кожна жінка хоч раз у житті стикалася з проблемою вибору парфуму чи відповідного аромату. Справді, підібрати той самий «ідеальний парфум», який розкриє Вашу індивідуальність, підкреслить природну чарівність, але водночас не буде нав'язливим і набридливим для оточуючих – завдання не з легких. Рідко кому вдається «відразу» підібрати потрібний запах. Щодня парфумери пропонують нам десятки нових ароматів, не кажучи вже про існуючі сотні.

Проте гнатися за модою не варто. Орієнтуйтеся лише на власні відчуття і уподобання, в тому числі і на звички в одязі та в стилі життя. Ось декілька порад щодо вибору відповідного аромату:

Чому запах на блоттері та на шкірі відрізняється?

Паперові смужки, призначені для проби парфумів (блотери), навряд чи зможуть вам сильно допомогти при виборі парфуму. Справа в тому, що папір спотворює аромат, не даючи йому правильно розкритися. Щоб ноти зазвучали правильно, потрібно тепло, яке випромінює Ваша шкіра. Крім того, шкіра має і власний запах, що надає духам індивідуальності. Що ж до блоттерів, то вони дають лише загальне враження про запропонований аромат.

Куди краще наносити аромату, щоб краще його відчути?

Відчути, чи підходить Вам цей парфум, можна тільки в поєднанні з природним запахом Вашої шкіри. Наносити аромат найкраще на зап'ястя рук або ліктьовий згин. «Тестити» парфумерію на одязі не варто в основному тому, що з'єднавшись із запахом тіла, аромат може змінитися, і не завжди на краще. Це схоже на вибір сукні: буває, у вітрині виглядає розкішно, а на себе одягнеш — не сидить.

Не варто купувати якісь парфуми тільки тому, що вони вам сподобалися на комусь ще – запах шкіри у кожного свій і аромат може звучати по-різному.

Як все-таки зрозуміти, чи підходить до Вас аромат чи ні?

Структура будь-якого аромату складається з трьох ступенів розкриття: верхніх, серцевих та базових нот. Тому, якщо в першу мить Вам не сподобався парфум, не відкидайте його відразу. Це лише верхні ноти аромату, які звучать відразу ж після його нанесення. Їхні дії вистачає буквально на пару хвилин. А інгредієнти, з яких складаються початкові ноти, зазвичай мають сильний, свіжий, напористий запах, але швидко вивітрюються.

Далі йдуть серцеві ноти – це основні ноти аромату, які становлять його суть. Вони вступають відразу після верхніх нот і тримаються кілька годин. Більшість парфумів нотами серця є квіткові акорди.

Базові ноти розкриваються після серцевих нот і є "післясмаком" аромату, який називають шлейфом, вони можуть триматися весь день. Ветивер, мускус і різні сорти деревини – інгредієнти, що найчастіше використовуються в базових нотах.

Тому, після того, як нанесли парфум, походіть з ним протягом дня. Відчуйте як розкриваються серцеві ноти та відчуйте, як покажуть себе ноти шлейфу. Тільки тоді стане зрозуміло, що ховається за барвистим пакуванням парфуму і чи дійсно Вам комфортно з цим ароматом.

Чому одні запахи відчуваєш весь день, а інші ні?

Вважається, що аромат, який не відчуваєш на собі, ідеально підходить. Нюхові клітини ототожнюють його з ароматом тіла і перестають інформувати мозок про чужорідний запах. Звичайно, прикро, коли всі захоплюються вашим парфумом, а ви не розумієте, про що мова, але набагато гірше, якщо від нав'язливого звучання парфумів починає боліти голова.

Історія бренду Tiziana Terenzi

Історія бренду Tiziana Terenzi.

На запитання "Скільки ароматів ви створили?" у Пола Трензі немає однозначної відповіді. Близько двох тисяч. Але ж не всім ароматам судилося опинитися на прилавках магазинів, а деякі аромати ще чекають у великій парфумерній бібліотеці Паоло – ніс парфумерного будинку Tiziana Terenzi, V Canto та Giardino Benessere.

Сімейний бренд Tiziana Terenzi має багату та довгу історію: у 1968 році Гульєльмо Теренці (дідусь, брат та сестра Паоло та Тіціани, які досі керують сімейним бізнесом) відкрив невелику майстерню з виробництва свічок. Весь свій вільний час він проводить, змішуючи рослинні екстракти та плавлячи віск.

Хоча Паоло провів своє дитинство у світі парфумерії, перший аромат Tiziana Terenzi був випущений лише у 2012 році.

Перш ніж випустити перший аромат під прізвищем, Паоло довелося присвятити не один рік роботі над парфумерними лініями популярних марок. У його активі - аромати для Salvatore Ferragamo, Versace, Dior, Gucci, Brioni та багатьох інших. Щоправда, про це він говорить без особливого полювання, адже справжнє задоволення знаходить саме в нішевій парфумерії, до створення якої прагнув так давно.

Паоло — парфумер Tiziana Terenzi, його сестра, Тіціана, відповідає за дизайн та просування бренду. В основі всіх ароматів – натуральні рослинні екстракти. Саме тому парфумерія від сімейства Теренці відома у всьому світі своєю неймовірною стійкістю.

Перш ніж випустити перший аромат сімейного бренду, Паоло довелося витратити не один рік вивчення парфумерних колекцій популярних брендів. Він створював аромати для Salvatore Ferragamo, Versace, Dior, Gucci, Brioni та багатьох інших. Насправді, він не має особливого бажання про це говорити, оскільки справжню радість він знаходить у нішевих ароматах, які давно прагнути створювати.

ЩО ТАКЕ НІШЕВА ПАРФУМЕРІЯ?

ЩО ТАКЕ НІШЕВА ПАРФУМЕРІЯ?

Нишева парфумерія (від французького la niche - ніша, осередок) - це не просто запахи, що стали модними завдяки масованим рекламним компаніям із залученням важкої артилерії в особі зірок шоу-бізнесу на глянцевих сторінках модних журналів, це скоріше мистецтво створення аромату, реліги нот та філософія розкриття парфуму на шкірі людини.

У чому ж важливі відмінності нішевого парфуму від інших?

Всю парфумерну продукцію можна умовно поділити на 3 "групи":

Масмаркет - масові продажі, або як звичніше говорити, "товари широкого споживання", вони не відрізняються складністю ароматів, підбором сировини, тонкістю нот, але в них інша перевага - доступність. Ореол їхнього проживання – полиці супермаркетів, павільйони на ринках, підземних переходах.

Luxe – як правило, парфумерна творчість відомих будинків мод, ювелірів, парфумерних компаній. Дана продукція на 100% слідує тенденціям моди і завжди подобається людям. Таке кохання невипадкове. При створенні того чи іншого аромату класу люкс парфумерні компанії інвестують колосальні кошти на вивчення громадської думки, сотні людей з випробувальних груп оцінюють прототипи ароматів. І аромати, які отримали більшу кількість голосів, виходять у масове виробництво. Парфуми Luxe – це завжди грандіозні шоу, широкомасштабні рекламні кампанії за участю голлівудських зірок першої величини, топ-моделей та видатних спортсменів.

І, нарешті, нішева парфумерія - створення парфумерів - індивідуалів, або парфумерних будинків з багатою історією і величезним досвідом у створенні парфуму. У таких будинках працюють найкреативніші і найтонші "носи" нашого часу.

Якщо в перших двох випадках парфумери працюють в рамках замовлення, що надійшло до них, суворо регламентує вартість одного літра абсолюту, приналежність до певної статево-вікової групи, класифікації ароматів, то нішеві парфумерні будинки не обмежені такими рамками. Парфумер творить, наскільки дозволяє його фантазія. Чинить не замислюючись про дорожнечу сировини, про вузький сегмент споживання, про специфічність ароматів.

Хибні міфи про парфумерію.

Хибні міфи про парфумерію

Ви, напевно, задавалися питанням, чому духи пахнуть по-різному залежно від того, хто їх носить, чи залежить їхня стійкість від того, наскільки вони інтенсивні. Про парфумерію написано багато, але інколи важко відрізнити правду від вигадки. Ми розвінчуємо деякі поширені міфи про духи та їх застосування.

Чим інтенсивніший парфум, тим довше він тримається на шкірі.

Це хибне твердження. Стійкість парфуму на шкірі залежить не від того, наскільки сильним або інтенсивним є його аромат, а від суми різних факторів, таких як відсотковий вміст олії в шкірі (чим суші шкіра, тим менший аромат залишається), клімат, відсоток концентрації парфуму та дизайн парфуму ( чим більше у ньому базових нот, тим довше він тримається).

Розтирання зап'ясть допомагає закріпити духи.

Це також неправда. Духи часто наносять на область зап'ясть, так як це точка пульсу, але розтирання зап'ясть один про одного не сприяє закріпленню аромату. Неправда і те, що він руйнує молекули духів, але може допомогти духам швидше розвіятись.

На мені пахне інакше.

Це твердження вірне. Рівень pH шкіри кожної людини змінює духи при нанесенні, тому що у нас є характерний запах тіла. Це характеристика, завдяки якій у парфумів існує стільки ж варіантів, скільки шкіри, на яку вони наносяться, але це також може розчарувати, коли вам подобається аромат, а він пахне не так, як ви очікували, спробувавши його.

Духи протягом усього життя.

Точно ні. Важко визначити термін придатності парфумів, ви повинні дозволити алкоголю випаруватися, тому що це інгредієнт, який найгірше старіє. Через кілька хвилин перевірте, чи не змінився колір, але найголовніше, ви повинні понюхати його і оцінити, чи ви дізнаєтеся його як і раніше. Як і багато з того, що оточує парфумерію, тут немає суворих правил. Всі аромати змінюються з часом, і це не повинно бути негативним моментом, важливим є лише те, що він вам, як і раніше, подобається. Звичайно, духи не покращуються, як вино, з роками, тому важливо насолоджуватися ними та зберігати у прохолодному місці без надто яскравого світла.

Як аромат допоможе вам швидше заснути?

Може бути кілька факторів, що заважають вам насолоджуватися спокійним нічним сном, від блукаючого розуму до напруженого дня, який змусив вас почуватися занадто напруженим і напруженим. Тому перед сном ви хочете спробувати розслабити свій розум і підготувати своє тіло до сну, де з'являється аромат. Вважається, що певні аромати можуть допомогти людям швидше заснути, причому ті, які пов'язані з розслабленням, є найбільш ефективними.

Якщо ви щосили намагаєтеся дістатися до подушки, подивіться на ці три аромати, які можуть допомогти вам досягти стану дзен перед сном.

ТОП-3 АРОМАТА, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ВАМ КРАЩЕ СПАТИ

1. ТРОЯНДА

Перед сном ви можете зупинитися та понюхати троянди! Вважається, що приємний квітковий аромат троянди заспокоює та розслаблює розум, особливо для тих, хто трохи нервує. Побалуйте себе гарним букетом троянд для показу у вашій кімнаті або чимось тривалішим спробуйте спалити свічку з ароматом троянд, коли готуватиметеся до сну.

2. ЛАВАНДА

Добре відома своїми заспокійливими та розслаблюючими властивостями, лаванда широко представлена в домашньому ароматі, щоб заколисувати людей у спокійний нічний сон. Щоб скористатися його ніжними седативними характеристиками, чому б не спробувати розсіяти ефірну олію лаванди або розпорошити подушку спреєм для подушок з лавандою, щоб заспокоїти ваше тіло та відпочити?

3. РОМАШКА

Це не просто ромашковий чай, який сповнений сонних переваг; включення аромату у вашу рутину перед сном іншими способами також може допомогти. Наприклад, спробуйте додати кілька крапель ефірної олії ромашки в теплу ванну і розслабтеся в її запаху, перш ніж готуватися до сну, або встановіть очеретяний дифузор у своїй кімнаті, щоб насолоджуватися його розслаблюючими перевагами 24/7.

Какой аромат подобрать молодой леди?

Девочки любят чувствовать себя взрослыми (и часто думают, что они уже взрослые!). Они видят, как их мама распыляет духи, и вполне естественно, что они хотят подражать тому, что видят. Но найти аромат, подходящий для девочки-подростка, может быть проблемой.

Подростки и подростки не готовы к сексуальному аромату Тома Форда, но они также переросли свою фазу диснеевских принцесс. К сожалению, многие доступные духи для подростков представляют собой смеси с ядовитым запахом и нотами, которые слишком сильны для их собственного блага.

Аромат является такой большой частью очень многих женщин. Выбор духов для молодых девушек знаменует собой важную веху, поэтому важно сделать это правильно. Мы упростили задачу, собрав популярные духи для девочек-подростков, одобренные и мамой, и дочерью.

Вот посмотрите на 5 лучших духов для подростков.

Daisy — один из самых популярных ароматов Marc Jacobs , особенно популярный среди молодых девушек. Он молодой, но утонченный благодаря сочетанию нот гардении, жасмина, мускуса, клубники и ванили. Это идеальный аромат для того, чтобы молодая женщина почувствовала себя более взрослой, но это также и аромат, который девочка-подросток может перенести во взрослую жизнь с утонченностью и изяществом.

Flora by Gucci - его обладательница молодая кокетка, которая обожает мужское внимание и комплименты. Она всегда стремится выделиться из толпы и завоевать расположение нужных ей людей. При этом ей удается сохранить природное очарование и особый шарм. Звучит нотками освежающих цитрусов и глубокого пиона. Через несколько минут к ним присоединяются аккорды османтуса и обворожительной розы. В шлейфе сверкают вкрапления сандала, пачули и розового перца.

Bright Crystal Absolu Versace.  Что может не понравиться в цветочно-фруктовой элегантности Crystal Absolu? Вы только посмотрите на бутылку! Для девчачьего подростка нет ничего лучше, чем этот милый, но энергичный вариант от Versace . Это девчачий аромат с нотами граната, юзу, пиона, малины, лотоса, магнолии, мускуса и амбры. Это идеальный весенне- летний парфюм для девочек-подростков.

Olympea By Paco Rabanne демонстрирует женственность, чувственность и очарование своей прекрасной владелицы, привлекая к ней восторженное внимание противоположного пола. «Olympea» красиво раскрывается при любой погоде, а потому смело может считаться универсальным. Звучит мандариновым соком, в котором утопают жасминовые лепестки и имбирная стружка. На смену им приходит контрастное сплетение нот ванили и соли. Базовое трио из сандала, кашемирового дерева и амбры придает духам стойкости, шлейфовости и выразительности.

Bvlgari Mon Jasmin Noir - визитная карточка молодой, соблазнительной кокетки, обладающей игривым характером и неотразимым вкусом. Оригинальный парфюм демонстрирует неотразимую изысканность и элегантную красоту. Раскрываются душистым ландышем и свежим цедратом. Переплетаясь с очаровательным жасмином, он приобретает ослепительный шарм и оригинальность. Его шлейф наполнен аккордами сладкой нуги, благородного мускуса, пряного пачули и смолянистого кедра.

Любимые ароматы знаменитостей.

Когда дело доходит до знаменитостей, их статус и жизнь в явной экстравагантности по сравнению с обычными людьми кажутся довольно неприкасаемыми. Ниже откроем секрет о некоторых знаменитостях и их обязательных ароматах, которые они на самом деле носят и без которых не могут жить.

Виктория Бекхэм - «Room Service»  от Vilhelm Parfumerie

Виктория Бекхэм всегда была поклонником шикарных, труднодоступных продуктов, и ее аромат выбора не является исключением. Делясь своим обожжением к аромату «Room Service» от нишевых парфюмеров Vilhelm Parfumerie в Instagram, она назвала аромат «супер шикарным», который в терминологии Бекхэма может означать только то, что он обязателен. И давайте будем честными, если этот аромат может вызвать даже малейшее воспоминание о том, в честь чего он назван, мы будем брызгать, как будто завтра не будет.

Мила Кунис - Carnal Flower Frederic Malle

Любимый Милой Кунис, Carnal Flower - это чувственный, но элегантный аромат с основными нотами абсолютной туберозы, с цветком жасмина, кокоса и апельсина. Идеальный летний аромат? Как вы думаете.

Рози Хантингтон-Уайтли - Gypsy Water Byredo

Для Рози Хантингтон-Уайтли и ее платформы бьюти-контента Rose Inc. оздоровительные и косметические продукты тщательно подобраны и высоко оценены. Что касается ее выбора духов, супермодель выбирает Gypsy Water Byredo, культовый ванильный аромат, который обязательно появится в бесконечных «полках» по всему миру.

Эмма Стоун - Gardénia Chanel

Сохраняя свою личную жизнь под замком, оказывается, что ее любимый аромат также не известен многим. Выбирая частную смесь Chanel, она рассказала, что носит Gardénia Chanel в интервью, добавив, что она "распыляет ее на подушку", чтобы хорошо выспаться.

Рианна - Love Don`t Be Shy by Kilian

С такими известными лицами, как Дженнифер Лоуренс и Андре Леон Тэлли, поющими ее аромат, есть одна причина, по которой Рианна известна тем, что так хорошо пахнет - ее духи. Аромат, о котором идет речь, на самом деле "Love, Don't Be Shy" от французского бутик-аромарующего бренда Kilian - висцеральный сахарный хит, духи содержат ароматы апельсина, роз и зефира с нежным острым обертеном.

Термін придатності парфуму спливає?

Так, парфуми та одеколон псуються. Однак те, як довго вони зберігаються залежить від хімічного складу аромату. Багато парфумів, особливо від таких шановних брендів, як Chanel або Marc Jacobs, не мають жорсткого та швидкого терміну придатності. Термін дії деяких спливає менш як через рік, а термін дії інших перевищує 10 років. Однак, середній термін придатності аромату становить від трьох до п'яти років.

На думку експертів, духи з важчими базовими нотами зберігаються найдовше. Деякі порівнюють ці парфуми з добрим вином — з віком вони стають лише кращими. Приклади ароматів з більш важкими базовими нотами включають східні аромати, такі як пачулі та амбра.

Коли в ароматі переважають легші базові ноти, розчин часто стає летким. Цитрусові, зелені та квіткові парфуми, наприклад, часто не зберігаються так довго.

Термін придатності залежить від того, як ви зберігаєте ароматизатори. Духи, які зберігаються правильно, прослужать набагато довше, ніж ті, що не зберігаються.

Якщо термін придатності духів минув, їх застосування може призвести до неприємного запаху, подразнення шкіри або, у крайніх випадках, алергічної реакції. Якщо вашим духам більше кількох років, можливо, краще протестувати їх, перш ніж використовувати.

Наш магазин пропонує парфуми на розпив, щоб Ваші парфуми завжди були зі свіжими термінами та завжди Вас радували.

А что Вы знаете о Ray-Ban?

В 1937 году американская компания Bausch & Lomb в Рочестере, штат Нью-Йорк создала бренд солнцезащитных очков и очков Ray-Ban. С тех пор Ray-Ban превратился в чрезвычайно успешный модный бренд, а классика дизайна, такая как Aviator и Wayfarer, делает Ray-Ban мировым лидером. Солнцезащитные очки компании украшали некоторые из самых известных лиц за последние 100 лет, от зеркальных авиаторов на General Douglas Macarthur до черных Wayfarers на Blues Brothers и классических авиаторов бренда практически на всех в фильме Top Gun .

Сегодня Ray-Ban работает в рамках международного конгломерата очков Luxottica в Милане, Италия. Luxottica также владеет несколькими другими известными брендами, такими как Persol, Oliver Peoples, Arnette и Prada Eyewear. Благодаря такой прочной основе Ray-Ban может предложить более широкий выбор стильных солнцезащитных очков, чем когда-либо прежде, включая почти сотню моделей для мужчин и женщин и такое количество вариантов цвета и материала, что у вас закружится голова.

Дальнейшие разработки Ray-Ban

Конечно, Ray-Ban не забыл о своей первоначальной цели - проектировать и продавать высококачественные солнцезащитные очки. Дизайн предназначен для того, чтобы сочетать превосходный стиль с самыми последними научными инновациями для производства очков самого высокого качества как для знаменитостей, так и для общественности.

Последней разработкой Ray-Ban стало внедрение Lite-Force, термопластичного материала, который может похвастаться еще более высокой легкостью, долговечностью и гибкостью, что дает Ray-Ban возможность оставаться в курсе наилучших функций в своих очках.

Заключение

Ray-Ban начинал с целью быть в авангарде разработки очков, проектируя и производя солнцезащитные очки, которые обладали бы выдающимися характеристиками, а также были бы абсолютно модными. По мере приближения своего 75-летия, похоже, бренд Ray-Ban намерен сохранить этот дальновидный подход и продолжать поставлять культовые солнцезащитные очки, которые выглядят красиво и обеспечивают непревзойденную защиту от солнца.

7 найкращих духів Montale всіх часів

Montale входить до найпопулярніших парфумерних брендів 2022 року, і на те є вагомі причини. Незважаючи на те, що він щодо новачок на ринку, його широка лінійка розкішних парфумів та одеколонів має великий попит. Montale Perfumes пропонує широкий вибір ароматів, в основному заснованих на уді, які варіюються від димних та пряних до квіткових та фруктових. Вони є одними із найпопулярніших ароматів.

Найкращі аромати Montale для жінок та чоловіків:

1. Духи Motale Black Aoud вважаються найкращим вдовим ароматом у колекції. На ринку є тисячі нішевих та дизайнерських ароматів Oud, і багато з них містять троянду, оскільки вони доповнюють один одного. Montale Black Aoud - один з найсильніших ароматів Montale і найпопулярніший аромат у всьому світі, оскільки він найбільш реалістичний у східних ароматах уда. Він відкривається дуже яскравою сміливою трояндою, яка контрастує з темним деревним ароматом уда і пачулів.

2. Montale Dark Purple – яскрава, глибока троянда з відтінком карамелі, але не надто солодка. Густий, медовий, деревний аромат чудового агарового дерева (уда) піднімається назустріч троянди. Фруктів було додано рівно стільки, щоб досягти бажаного ефекту «джем-троянди». Це яскравий приклад глибокої, фіолетової, сексуальної троянди і один із найбільш продаваних для чоловіків і жінок зі стійкістю протягом усього дня, він найкраще підходить для вечірнього одягу.

3. Спробуй кави зі своєю трояндою. Montale Intense Café зосереджений навколо кавових зерен, посипаних червоними трояндами. Додайте трохи ванілі, трохи мускусу і посипте зверху амброю та шоколадною стружкою, і у вас вийде ароматна кава латте для вашої шкіри. Підходящий для дня та вечора, Intense Café можна носити чоловікам та жінкам, і він найкраще підходить для прохолодної погоди.

4. Montale Chocolate Greedy - найтемніший шоколадний торт в рідкій формі. Він такий насичений, що ви думаєте, що з'їли його цілком. Montale Chocolate Greedy починається з багатої ванілі та гіркого апельсина, який врівноважує аромат какао з какао, збризканого фруктово-ягідним коктейлем. Чудовий, смачний та чудовий шоколад Montale Greedy теплий, затишний та сподобається жінкам та чоловікам, особливо у прохолодні місяці.

5. Montale Mango Manga – це фруктово-квіткова композиція з нотами манго та стиглого апельсина. Ноти жасмину та іланг-ілангу додають жіночності, але в базі вони перетворюються на дуже монтальські аромати, оскільки фірмовий уд з'являється у фінальному акті.

6. Montale Intense Tiare пробуджує чуттєву спекотність тропічного раю завдяки нотам тіаре з ароматом моної (аромат гарденії) та кокосу, а також нотам вершкового іланг-ілангу, мускусу шкіри та солодкої ванілі. Найкраще підходить для літа та теплої погоди, це ароматний відпочинок незалежно від погоди.

7. Montale Sweet Oriental Dream - це чуттєвий парфум, що викликає запаморочення, що розкривається подібно екзотичної танцівниці, яка дражнить і дражнить своїм п'янким ароматом, повільно розкриваючи свої секрети. Вуалі ванілі та меду поступаються місцем чуттєвим ароматам мускусу та кедра – глибоким, деревним та спокусливим. Медовий трубковий тютюн кружляє навколо солодкого зацукрованого мигдалю, а пишні квіти ваблять.

Більше ароматів Montale можете вибрати на нашому сайті Оbrana.com.ua.

Давайте розберемо, що таке парфумерні ноти.

Парфумерні ноти – це інгредієнти, з яких складається аромат. Вони класифікуються як верхні ноти (цитрусові, лаванда), ноти серця (кориця, жасмин) та базові ноти (ваніль, мускус).

Ця старанно підібрана суміш інгредієнтів формує парфумерний акорд, основний характер аромату. Виробники парфумерії ретельно відбирають ноти, щоби переконатися, що аромат і пахне приємно, і викликає певні відчуття. Ноти класифікуються в піраміді аромату.

Верхні ноти

Верхні ноти, які іноді називають головними нотами, утворюють верхній шар аромату. Іншими словами, це запахи, які ви відчуваєте першими після розпорошення парфумів. Вони відіграють роль у створенні перших вражень та формуванні історії аромату.

Верхні ноти зазвичай швидко випаровуються, затримуючись лише перші п'ять-п'ятнадцять хвилин. Їхня основна мета полягає в тому, щоб створити початковий аромат, а потім плавно перейти до наступної частини аромату.

Ноти серця

Як випливає з назви, ноти серця складають серце аромату. Їхня функція полягає в тому, щоб зберегти частину аромату верхніх нот, а також ввести нові аромати для поглиблення відчуттів.

Оскільки вони становлять близько 70% всього аромату, серцеві ноти зазвичай звучать довше ніж верхні. Ноти серця з'являються, коли верхні ноти починають зникати і залишаються помітними протягом усього життя аромату.

Базові ноти

Поряд із середніми нотами основу аромату складають базові ноти. Вони допомагають посилити легші ноти, додаючи більше глибини та резонансу.

Так як вони складають основу парфуму, базові ноти дуже насичені, важкі та стійкі. Вони починають діяти приблизно через 30 хвилин і разом із середніми нотами створюють аромат аромату. Оскільки базові ноти проникають у вашу шкіру, їхній аромат зберігається найдовше і може тривати шість годин і більше.

Нарешті прийшла весна!

Оскільки ми розпочинаємо сезон нових починань, ви можете подумати про оновлення парфумерного гардеробу. Яскравий, квітучий сезон далекий від холодної зими. Так само, як ви підбираєте свій одяг до більш теплої та радісної погоди, ви однаково повинні вибрати додатковий аромат, що відповідає вашому настрою, та щоб отримати максимальну віддачу від аромату.

Чому я маю змінювати аромат залежно від сезону?

У міру зміни сезонів змінюється і температура, яка може вплинути на аромат. Запах відчувається набагато краще в теплішому кліматі, ніж у прохолодному, тому що молекули запаху здатні рухатися набагато швидше. Це означає, що важкий, деревний або пряний аромат, що ідеально підходить для зими, може бути надто інтенсивним у теплішу весняну погоду і не відображати свіжість пори року.

На які парфумерні ноти слід звертати увагу?

У той час як наше оточення цвіте солодкими квітами та свіжою зеленню, аромати бажання імітують бадьорі запахи природи. Оскільки весна – це сезон відродження та омолодження, сімейство свіжих та квіткових ароматів найкраще відповідає сезонним змінам. Аромати цих сімейств мають тенденцію бути легшими, що більше підходить для вищої температури.

Гормони? Ні, не чула!

Була в мене історія. Якось я «почула» ніжний квітковий запах і так він мене привабив, я не змогла встояти 
і запитала володарку про цей спокусливий аромат. Дівчина люб'язно поділилася назвою.

Минув тиждень і я потрапила з клієнткою до магазину парфумерії. Звичайно ж, я одразу пішла шукати заповітний флакончик із тим самим яскравим ароматом, ніби сад франжіпані розпускався у мене за спиною.

На мій подив аромат перетворився на відривний запах для мене. Просто шок. Підробка? - Та ні! Зміна рецепторів? — Теж не схоже.
І я почала шукати та вивчати.
Виявилося, на наше сприйняття ароматів впливає гормональне тло, яке постійно змінюється.
Загалом вибирати запахи краще на початку циклу, 
тоді гормональний фон більш стабільний.

Ось чому іноді купуєш парфуми з любов'ю, 
а потім вони приносять головний біль та відторгнення.

А у вас було, що улюблені парфуми ставали ненависними?